مراسم تشییع پیکر امیر سرتیپ جانباز بهروز سلیمانجاه برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 88
نویسنده : علی

 

مراسم تشییع پیکر پاک امیر سرتیپ جانباز بهروز سلیمانجاه از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و از فاتحان و رزمندگان غیور فتح خرمشهر، صبح امروز با حضور جمع کثیری از فرماندهان و مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح و همرزمان آن مرحوم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که در محل مسجد جهاد ستاد نیروهای مسلح برگزار شد؛ پس از قرائت دعای عهد و زیارت عاشورا و اقامه نماز میت بر پیکر پاک مرحوم سلیمانجاه، با اجرای تشریفات نظامی؛ پیکر آن امیر سرافراز از مقابل مسجد جهاد ستاد کل تا ابتدای خیابان شهید قدوسی بر روی دست فرماندهان، کارکنان و همرزمان ایشان تشییع شد.

گفتنی است، پیکر پاک مرحوم سرتیپ سلیمانجاه پس از تشییع در قطعه 51 صالحین شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

یادآوری می شود، امیر سرتیپ جانباز بهروز سلیمانجاه شنبه شب گذشته پس از تحمل سالها آثار و ضایعات جانبازی در عروجی عاشقانه و ملکوتی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

سرتیپ سلیمانجاه به عنوان یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ارتش، فرماندهی شجاع، ولایتمدار، مومن، متعهد، باتدبیر و از یاران صدیق مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس بود که در اغلب عملیات های انجام شده در جنوب کشور از جمله بیت المقدس، فتح المبین و طریق القدس در سمت های مختلف فرماندهی حضور موثر، تعیین کننده و نقش آفرین داشت.

وی در دوران دفاع مقدس مسئولیت هایی همچون فرمانده تیپ، جانشین و فرماندهی لشکر 21 حمزه و فرماندهی قرارگاه جنوب را بر عهده داشت و در حملات شیمیایی دشمن در عملیات خیبر به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

وی همچنین در مسئولیت هایی همچون معاونت بازرسی، اطلاعات و هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، جانشین و معاون اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی دانشگاه عالی دفاع ملی را در کارنامه درخشان خدمتی خود دارد و پس از 45 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده و تجارب چندین ساله خود را در قالب هیئت معارف جنگ و تدریس در دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختیار دانشجویان و افسران جوان ارتش قرار می داد.

این امیر بزرگوار همچنین در تاریخ 15 بهمن سال 1368 مفتخر به دریافت نشان فتح 3 از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) شده بود.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: