پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 114
نویسنده : علی

 

فرمانده پایگاه شهید فکوری نیروی هوایی گفت: بومی سازی آموزش های خلبانی و فنی در نیروی هوایی، نمونه موفق اقدام و عمل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیرسرتیپ دوم خلبان حمید واحدی، فرمانده پایگاه شهید فکوری در مراسم تجلیل از استادان این پایگاه گفت: بومی سازی آموزش های خلبانی، فنی و خودکفایی در قطعه سازی نیروی هوایی می تواند الگویی برای دیگر ارگان ها و نهاد ها باشد.

وی اضافه کرد: اهمیت آموزش های صحیح، به روز و ارتقاء توان عملیاتی بر هیچ کس پوشیده نیست و باید با تکیه بر نیروهای متخصص داخلی در این مسیر حرکت کنیم.

فرمانده پایگاه شهید فکوری، اندیشه خودکفایی را همزاد با انقلاب اسلامی معرفی کرد و تأکید نمود: نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای اول انقلاب، معطوف به داخل و کارکنان و متخصصان ایرانی بوده است.

وی اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم حس خودباوری را در جوانان خود تقویت کنیم می توان به این امر امیدوار بود که در هر زمینه ای به خودکفایی برسیم.

واحدی در ادامه ضمن توصیه به استادان این پایگاه در الگو گیری از استاد مطهری در مراحل مختلف آموزش تصریح کرد: شهید مطهری نمونه بارزی از یک معلم اسلامی است که علاوه بر تخصص کامل، متعهد به اصول انقلاب نیز بود.

در پایان این مراسم از استادان پایگاه شهید فکوری با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: