مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید شیرودی برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 170
نویسنده : علی

 

مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت سرلشگر خلبان علی اکبر قربان شیرودی، خلبان شجاع، حماسه آفرین و تیزپرواز هوانیروز ارتش با حضور جمعی از همرزمان این شهید والامقام در محل یادمان شهادت وی (منطقه عملیاتی سرپل ذهاب) برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان، پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم و همچنین خانواده معظم شهید شیرودی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمد کریم عابدی یکی از همرزمان شهید شیروردی در این مراسم اظهار کرد: برگزاری این مراسم نشانه تجلیل از مقام ارزشمند شهدا است.

وی با اشاره به رشادت های شهید شیرودی در دوران جنگ تحمیلی گفت: پس از مدتی که از جنگ تحمیلی می گذشت دشمن تا نزدیکی شهر سنندج آمده بود و از پایگاه هوانیروز پیغام رسید که مجبور به تخلیه پایگاه و عقب نشینی به سمت همدان هستیم.

امیر عابدی ادامه داد: قضیه را به عرض امام راحل رساندیم و ایشان فرمودند که مقاومت و برخورد کنید که در این زمان شهیدان کشوری و شیرودی با خلق حماسه های ماندگار و انجام عملیات های موفقیت آمیز پادگان سنندج را آزاد کردند.




:: برچسب‌ها: شیرودی،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: