شهدای انقلاب از جنس شهدای کربلا هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شهدای انقلاب از جنس شهدای کربلا هستند
نوشته شده در سه شنبه 7 ارديبهشت 1395
بازدید : 79
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در یادواره چهار هزار شهید ارتش در گیلان گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس از جنس شهدای کربلا هستند.

 امیر سرتیپ سید عبدالکریم موسوی صبح امروز در مراسم یادواره چهار هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان پس از درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و سلام به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای( مد ظله العالی) و با گرامیداشت نام و یاد والای شهدا، اظهار کرد: به هشت هزار شهید گیلان به ویژه چهار هزار شهید ارتش در این استان درود می‌فرستم.

وی با سلام به امیر شهدای گیلان شهید سید موسی نامجوی وزیر دفاع و فرمانده دانشگاه امام علی (ع)، افزود: خدا را شاکرم که توفیق داد در مراسم یادواره شهدای گیلان که در زمین‌های تفتیده جنوب و مناطق غرب کشور خون پاک خود را فدا کردند، شرکت کنم.

جانشین فرمانده کل آجا همچنین از امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری یادواره‌ شهدای ارتش قدردانی کرد و گفت: مجلس شهدا به برکت نگاه شهیدان و خانواده‌های آنها بسیار معنوی است.

همچنین امیر سرتیپ سیدعبدالکریم موسوی در حاشیه این آیین اظهار کرد: نمایشگاه تجهیزات تکاوران نیروی دریایی ارتش برای خانواده شهدا به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس از جنس شهدای کربلا هستند، افزود: شهدای دفاع مقدس از جنس شهدای رویدادهای حماسی و مذهبی هستند.

جانشین فرمانده کل آجا تصریح کرد: به همان دلیلی که هر ساله پس از گذشت 1400 سال از واقعه کربلا نام و یاد شهدای کربلا را گرامی می داریم و از ایثارگری شهدای عاشورا می گوییم، امروز نیز با برگزاری مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس یاد و نام آنها را برای همیشه تاریخ گرامی داشته و به ثبت می رسانیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای کربلا در مقابل زور و برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند، افزود: بهترین انسان‌های روی زمین فدای اسلام و رضای خداوند شدند.

امیر سرتیپ موسوی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا را یادآوری راه شهیدان به نسل امروز و فردا دانست و خاطرنشان کرد: این را می‌گوییم که راه شهدا ادامه داشته باشد.

وی مقام شهدا را بسیار والا خواند و یادآور شد: شهدا نیاز به یادواره ندارند، بلکه ما باید شهدا را مانند چراغی روشن، پیش روی خود قرار بدهیم.

در حاشیه این مراسم از تمبر یادبود چهار هزار شهید ارتش در گیلان توسط امیر موسوی رونمایی شد.




:: برچسب‌ها: شهید،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: