مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 264
نویسنده : علی

 

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره های 25 و 9 حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با حضور امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صرف وقت در کلاس درس، بحث و تحقیق نه تنها گذر عمر محسوب نمی شود، بلکه دورانی برای تکامل، جوان تر شدن و رشد کردن است .

وی افزود: در همین راستا مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که آموزش برای نیروهای مسلح یک فریضه است و دوران آموزش و کلاس درس و تحقیق دارای برکات مضاعف است .

امیر موسوی در بخشی از سخنان خود به دشمنی ها و کینه توزی های آمریکا و سردمداران استکبار اشاره کرد و گفت: این دشمنی ها به این خاطر است که ایران کشوری دین خواه، آرمانگرا و مستقل است.
وی افزود: نظام سلطه به سرمداراری آمریکا و رژیم صهیونیستی و با خدمه های بی خردی که جاهلیت را دوباره به میدان آورده اند به دنبال مطامع ناحق و زورگویی های خود هستند و نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران مستقل باشد اما ما از آرمان های خود دست برنخواهیم داشت .

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به دانش آموختگان این دانشگاه اشاره کرد و گفت : دانش آموختگان دافوس کسانی هستند که در عرصه رقابت و میدان جهاد به خوبی از علم و دانش خود استفاده می کنند و ماموریت های خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام می رسانند .

وی افزود: شما دانش آموختگان شجاع و مومن هستید که جایگاه ویژه ای برای دنبال کردن آرمان ها، حفظ اقتدار و پیشرفت و سربلندی کشور دارید و این جایگاه، نعمت بزرگی است که خداوند به شما سپرده است .

شایان ذکر است در این دوره 270 دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد و 43 نفر نیز در مقطع دکترا در 6 گروه آموزشی با گرایش های زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی، پشتیبانی خدمات رزمی و جنگال و سایبری فارغ التحصیل شدند.




:: برچسب‌ها: دافوس ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: