تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه های حفظ گنجینه دفاع مقدس است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 146
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جلسه هماهنگی تدوین دانشنامه دفاع مقدس  استان آذربایجان شرقی  که روز پنجشنبه (13 اسفند) با حضور  جمعی از فرماندهان و مسئولان ارتش در این  استان و در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد؛ با تاکید بر اهمیت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس موضوع مهمی است که همه گروه ها و سلایق فرهنگی و سیاسی کشور بر آن معتقد بوده و بر اعتلای آن تاکید دارند.

وی ادامه داد: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه های حفظ گنجینه دفاع مقدس است که در سطح کشوری و استانی دارای اهمیت است و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.


آل هاشم خاطر نشان کرد: دفاع از گنجینه دفاع مقدس وظیفه ای مهم است و باید به عنوان یک رسالت ملی انقلابی و دینی به آن توجه شود
.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رفع مظلومیت از شهدا و توجه به وصیتنامه های آنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دور کردن شائبه تحریف در خاطرات فرماندهان دفاع مقدس نیز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری ضرورت انتشار آثار مرتبط با شهدا اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این راستا و  در جهت زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس نقشی مهم و بی بدیل برعهده دارد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه عنوان کرد: هر یک از ارگانهای نظامی  لازم است در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس نقش خودشان را به خوبی ایفا نمایند.




:: برچسب‌ها: ارتش ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: