یادمان شهدای رمضان آماده حضور زائرین راهیان نور است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 163
نویسنده : علی

 

سرهنگ رحیم نظری، فرمانده تیپ 192 زرهی شهید سرلشکر مدنی نیروی زمینی گفت: یادمان شهدای رمضان آماده حضور زائرین راهیان نور در ایام نوروز است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ رحیم نظری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ارتش به مناطق عملیاتی راهیان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات رمضان گفت: این منطقه یکی از محورهای عملیات های بزرگی همچون بیت المقدس، والفجر 8 و رمضان است که شهدای والامقامی در این منطقه آسمانی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر امروز مسئولان ما در مجامع بین المللی با اقتدار صحبت می کنند، مرهون فداکاری و ایثار شهدای بزرگوار ما است، افزود: حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به جوانان و کسانی که آن دوران ارزشمند را درک نکرده و حضور نداشتند کمک می کند با فرهنگ ایثار و مقاومت که لازمه امروز جامعه است آشنا شوند.

فرمانده تیپ 192 زرهی نیروی زمینی در پایان گفت: ما در یادمان شهدای رمضان همه چیز را آماده حضور و پذیرایی از زائرین راهیان نور در طول ایام نوروز کرده ایم.




:: برچسب‌ها: نزاجا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: