سرلشکر محمد سلیمی از نگاه فرماندهان و مسئولان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرلشکر محمد سلیمی از نگاه فرماندهان و مسئولان
نوشته شده در سه شنبه 13 بهمن 1394
بازدید : 107
نویسنده : علی

 فرمانده کل ارتش:

سرلشکر سلیمی از نیروهای انقلابی قبل از انقلاب بودند

امیر سرلشکر محمد سلیمی از جمله نیروهای انقلابی قبل از انقلاب بودند که از ابتدا با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) چه در دوره رئیس جمهوری و چه در دروان رهبری معظم له با ایشان بودند و همانگونه که در پیام فرماندهی معظم کل قوا نیز اشاره شده، ایشان از جمله نادر کسانی هستند که در پیام معظم له به عنوان دوست و همکار تلقی شدند سرلشکر سلیمی فردی ولایی بود و عاقبت به خیری ایشان با این مولفه که مورد رضایت نایب امام زمان(عج) بودند، خود سعادتی است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سرلشکر سلیمی عامل موثری در همراهی بدنه ارتش با انقلاب بود

امیر سرلشکر محمد سلیمی فرماندهی متدین، ولایی، متشرع و اخلاق مدار بود که قبل از پیروزی انقلاب سعی وافری در ایجاد تشکل های مذهبی و دریافت رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت و موجب روشنگری و همراهی بدنه ارتش در مسیرپیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام     خامنه ای(مد ظله العالی) شد تا آنجا که به علت تلاش ها و اقداماتی که در راه تبلیغ دین انجام داد چندین بار از سوی ساواک احضار و مورد بازخواست و بازجویی قرار گرفت.

وی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به مبانی دینی و شرعی اعتقادی خاص داشت همواره با ترویج و تبیین افکار و اندیشه های نورانی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای منشا خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش سرافراز آن بوده است.

 معاون اجرایی ارتش:

سرلشکر سلیمی از بنیانگذاران ارتش انقلابی بودند

امیر سرلشکر سلیمی یک الگوی شایسته و اسوه اخلاق، شجاعت، ولایتمدار و افسری با بصیر بودند بطوریکه قبل از به ثمر نشستن پیروزی انقلاب با رهبری جمهوری اسلامی ایران ارتباط داشتند و  از بنیانگذاران ارتش انقلابی قبل از انقلاب بودند وی در نهایت فرماندهی خستگی ناپذیر، متدین و متشرع بود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سرلشکر سلیمی یک انقلابی شجاع بود

امیرسرلشکر سلیمی یک انقلابی شجاع، متدین و سرباز واقعی ولایت بود و در اویل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در کنار امام و رهبری کار ساماندهی نیروی های انقلابی را برعهده داشت.

ایشان در اوایل انقلاب زمانی که گروه های ضد انقلاب شعار انحلال ارتش را سر می دانند و قصد داشتند با انحلال آن به انقلاب اسلامی ایران صدمه بزنند با ارتباطی که با امام و رهبری به عنوان یک نیروی انقلاب داشتند مانع این کار شدند.



:: برچسب‌ها: سلیمی ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: