چگونه می‌شود بهترین کالا را با کمترین قیمت تهیه کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 176
نویسنده : علی

 تغییر اول اختراع پول بود که باعث شد مردم به جای مبادله کالا به کالا آن را با پرداخت پول تهیه کنند و تغییر دوم اختراع اینترنت است که انسان‌ها را از خرید حضوری معاف کرده و امکان تهیه احتیاجات از داخل خانه را برای هر فرد محیا می‌کند. اما در تمامی این دوران یک مشکل هرگز حل نشد و آن نیاز به جست‌و جوی مغازه به مغازه و سایت به سایت برای یافتن بهترین کالا با مناسب ترین قیمت بود.


مهدی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه در این رابطه می‌گوید: «خرید کردن یک بخش غیرقابل تفکیک از زندگی انسان‌هاست اما مساله اینجاست که انجام این کار به روش‌های سنتی حجم غیرقابل تصوری از انرژی و زمان افراد را تصاحب کرده و موجب می‌شود بازدهی فرد در سایر امور زندگی‌اش کاهش پیدا کند.»


کریمی از کسبه بازار تهران به این معضل اشاره کرده و گفت: «یک صحنه آشنا برای من و همه مغازه‌دارها و حجره‌دارهای بازار این است که فردی وارد مغازه شده و دقایقی را به سوال و جواب درباره قیمت کالا و مشخصات آن می‌پردازد، سپس ضمن تشکر و گفتن جمله "یک دوری بزنم" برای یافتن کیفیت بهتر و قیمت پایین‎‌تر به مغازه کناری مراجعه می‌کند.»


البته نباید فراموش کرد که این مشکل در خرید از طریق فروشگاه‌ها و بازارهای اینترنتی کمتر شده اما حل نشده است. برای مثال میثم دانشجوی سال سوم رشته عمران نکته جالبی را نقل کرد: «زندگی من با فضای مجازی به طرز عجیبی درهم تنیده شده و از جمله مسائلی که عادت به انجام اینترنتی آن دارم، خرید کردن است. بخشی قابل توجهی از مایحتاج من از طریق سایت‌های فروش آنلاین برطرف میشود اما همیشه یک مساله مقدار زیادی از وقتم را تلف می‌کند. آن هم جست‌و جوی سایت به سایت برای یافتن یک قیمت مناسب برای کالای مورد نیازم است.»

 

سایت‌های فروش آنلاین,سایت صرفه جو,فروشگاه‌های آنلاین

 
پیدا کردن جواب برای حل این مشکل قدیمی بشر در خرید کردن، موجب ظهور ایده‌ای شد به نام صرفه جو. سایت صرفه جو یک پدیده جدید در مسیر تسهیل فرایند خرید و رفع احتیاجات افراد است. در این وبسایت مشتریان می‌توانند کالا مورد نظر خود را انتخاب و پس از مطالعه اطلاعات جامع آن، قیمتش را در سطح فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های آفلاین (فروشگاه‌های در سطح شهر) مقایسه و بررسی کنند.


همچنین امکان یافتن نزدیک‌ترین فروشگاه به مشتری و مسیر دهی برای دست یابی به محل فروشگاه، بررسی گارانتی ارائه شده و سایر مشخصات کالا برای کاربران محا است. مقایسه هوشمند و نمایش تفاوت کالاها  به مشتریان برای اینکه بتوانند به راحتی تفاوت های دو کالا را متوجه شوند نیز کمک فراوانی به انجام انتخابی هوشمند می‌کند.


درپایان شایان ذکر است صرفه جو همواره اطلاعات مستقیم بازار را بدون واسطه و وابستگی جمع آوری و عرضه می‌کند. در حقیقت این وبسایت به فروشگاه‌ها فرصت می‌دهد که قیمت و گارانتی، لوازم جانبی و امکانات دیگری که بر روی کالا و خدماتشان وجود دارد را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند.


به طور کل در این وب سایت لیست تمامی عرضه کننده گان کالا و خدمات در دسترس می باشد، که به صورت لیست قیمت گوشی، لیست قیمت لپ تاپ و لیست قیمت کلیه کالاهای دیگر و به زودی در بخش خدمات قیمت تور داخلی و تور خارجی و سایر خدمات دیگر نیز قابل مشاهده می باشد.



:: برچسب‌ها: دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: