پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 30
نویسنده : علی
نیروی دریایی

 امیر دریادار دوم روح الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش در مورد اقدامات صورت گرفته برای تجهیز ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش، گفت: ما برای بالا بردن توان رزمی و بنا به شرایط و تجربه‌های موجود، تجهیزات و وسایلی را که در اختیار داریم به امکانات روز مجهز کرده‌ایم.

وی افزود: در مورد نوسازی نیز در حال برنامه‌ریزی برای تامین وسایل و تجهیزات جدید در بدنه هوادریای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دریادار روح الامینی در مورد تمرین‌های تخصصی این یگان در سال جاری تصریح کرد: تمرین‌های تخصصی برای تمام یگان‌های مستقل در نیروی دریایی در سال ۹۷ نیز پیش‌بینی شده و در موعد مقرر اجرا می‌شود.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش در مورد اقدامات پیش‌بینی شده در حوزه امدادرسانی دریایی در سال جاری هم گفت: ما برابر تعامل و همکاری که با یگان‌های دریایی، اورژانس و کمیته بحران کشور داریم در تمام مناطق دریا و سواحل در صورت نیاز با تمام توان به کمک و امدادرسانی خواهیم پرداخت.




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: