راه‌اندازی منطقه دریایی ولایت در بندر «جاسک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه‌اندازی منطقه دریایی ولایت در بندر «جاسک
نوشته شده در یک شنبه 6 خرداد 1397
بازدید : 47
نویسنده : علی

 

 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش وحدت رزمندگان در سایه رهبری امام راحل را علت اصلی پیروزی در جنگ نام برد و گفت: در عملیات بیت‌المقدس بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ شهید و ۲۴ هزار جانباز تقدیم انقلاب و اسلام شد و این‌همه فداکاری تنها در سایه وحدت و ولایت‌مداری بود.

وی با اشاره به اقدامات بی‌نظیر نیروی دریایی ارتش در عملیات بیت‌المقدس تصریح کرد: جابه‌جایی رزمندگان در رودخانه کارون، پشتیبانی خطوط مواصلاتی و اسکورت ۱۰ کشتی ازجمله اقدامات نیروی دریایی در جنگ تحمیلی بود و موجب شد تا عراق از آب‌های کشور بیرون رانده شود.

معاون هماهنگ‌کننده نداجا از راه‌اندازی منطقه دریایی در بندر جاسک خبر داد و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با تکمیل تجهیزات پیش‌بینی شده، منطقه دریایی جاسک با نام ولایت راه‌اندازی می‌شود.

امیر دریادار کاویانی همچنین از استقرار ۲ پایگاه دریایی در سواحل مکران هم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با توسعه سواحل مکران زمینه توسعه فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش را در این سواحل مهم فراهم کنیم.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: