ارتش ایران به یکی از مقتدرترین ارتش های دنیا تبدیل شده‌ است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 18
نویسنده : علی

 وی بیان کرد: روبه روز بر اقتدار وعظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و ما قدردان این سرمایه بزرگ هستیم.

عاملی تصریح کرد: از این که امروز شاهد هستیم دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان‌ها سفر می‌کنند و مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی را مورد بررسی قرار می‌دهند خشنودیم و این امر می‌تواند تجربه زیادی را حاصل آورد.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی برای ارتش ایران این است که هم‌پای با تحولات علمی حرکت کنند که خوشبختانه روز به روز بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلام ایران افزوده می‌شود.

دوره‌های مختلف فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل برگزار می‌شود

همچنین در این دیدار فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی استان اردبیل نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جمعی از اساتید و دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان اردبیل سفر کرده‌اند و دوره‌های مختلف فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه از بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی اقتصادی و نظامی منطقه را مورد برسی قرار می‌دهند تا بتوانند ارزیابی مطالعات و تحقیقات خود را اعلام کنند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی گفت: این دانشجویان در سطح بالای دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران تحصیل می‌کنند و مطابق با آخرین تحولات حرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس شاخصه‌ای که وجود دارد باید از تمام ایران زمین بازدید و مسائل نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را مورد بررس قرار دهند که امروز نیز مقصد استان اردبیل بوده است.

وی اظهار کرد: در سایه خون شهدای والامقام درایت‌های مقام معظم رهبری و رشادت‌های نیروهای مسلح کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته و  روبه روز بر اقتدار و امنیت افزوده می‌شود.

یافته‌های دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب کتاب تدوین می‌شود

رئیس گروه دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از تمام استان‌های کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به این که دوره‌های مختف با حضور دانشجوان در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود افزود: هم‌اکنون این دوره در استان در حال برگزاری است تا بتوانیم یافته‌ها و تجربیات دانشجویان را در عرصه‌های مختلف افزایش دهیم.

وی افزود: دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفرهای خود به استان‌های کشور مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را مورد بررسی قرار می‌دهند و نتایج تحقیقات را اعلام می‌کنند.

رئیس گروه دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها فرصت بزرگی برای ارتقای تجریبات علمی است که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی انجام  داده شده که به طور منظم برگزار شود.

وی اظهار کرد: در سایه رشادت‌های نیروهای مسلح کشورمان به امنیت همه‌جانبه دست یافته و روز به ورز بر این اقتدار افزوده می‌شود.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: