ایران با قدرت خود می‌تواند تأمین‌کننده امنیت خلیج‌فارس باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 18
نویسنده : علی

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرلشکر احمد جاسم معارج فرمانده نیروی دریایی عراق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست که امنیت منطقه خلیج‌فارس به دست کشورهای منطقه تأمین شود تا کشورهای فرامنطقه‌ای، گفت: هدف اصلی در این منطقه تأمین امنیت است و ان‌شاءالله با همکاری مشترکی که انجام می‌شود، این امنیت را در خلیج‌فارس برقرار می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی عراق ادامه داد: کشورهای منطقه قادر هستند امنیت مورد نیاز را تأمین کنند و این باعث می‌شود تا دیگر نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه‌ای نباشد.

وی در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران از دیدگاه کشورهای منطقه جایگاه مطلوبی در تأمین امنیت دارد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری بزرگ و از لحاظ قدرت دفاعی بسیار قوی است و قطعا می‌تواند تأمین کننده امنیت منطقه خلیج‌فارس باشد.





:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: