پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آرزو دارم ارتش برای دیگران الگو شود
نوشته شده در جمعه 7 ارديبهشت 1397
بازدید : 11
نویسنده : علی

 

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان وظیفه و پایور تیپ 192زرهی خوزستان گفت: به ارتش و ارتشی ها عشق می ورزم و علاقه عاطفی خاصی نسبت به همرزمانم دارم. این علاقه محدود به زمان و مکان نیست ، آرزو دارم ارتش برای دیگران یک الگو شود .
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از تیپ 192 زرهی خوزستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید از نظر انضباط و توانایی معنوی، به ارتش معنویت محور برسد و بدانیم که همه چیز از خدا و برای خدا است و در مسیر حق اعتماد داشته باشیم که وعده خدا تخلف ناپذیر است .
سرلشکر عبدالرحیم موسوی با بیان اینکه طرح ها و فعالیت های بسیار خوبی از نظر فیزیکی در یکان های نیروی زمینی ارتش در منطقه غرب صورت گرفته است ، بیان داشت: یکان های نزاجا در غرب از نظر زیست ، امکانات ، تجهیزات و... در حد مطلوبی قرار دارند که در روحیه و انگیزه کارکنان، انقلابی ایجاد شده است .  
وی با اشاره به اهمیت ماموریت خدمت مقدس سربازی خطاب به کارکنان وظیفه گفت: سربازی که کار خود را در هر کجا بخوبی انجام دهد، نزد خداوند متعال ارزشش از فرمانده کل ارتش بیشتر است .



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: