فرمانده نیروی هوایی جنگنده اف 5 را در دزفول آزمایش نهایی کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 9
نویسنده : علی

 

 
 
 

فرمانده نیروی هوایی جنگنده اف 5 را در دزفول آزمایش نهایی کرد

دریافت خبر : دوشنبه 06 فروردین 1397 ساعت 20:48

دزفول - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانیک فروند جنگنده اف 5 باز آماده (اورهال) شده را شخصا بر فراز نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول آزمایش نهایی کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی با اطمینان کامل از توان متخصصان داخلی متبحرانه هواپیمای اف 5 تازه بازآماد(اورهال) شده را در نمایشگاه راهیان نور پایگاه وحدتی دزفول تست نهایی کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم وحدتی دزفول در حضور زائران راهیان نور با یک فروند هواپیمای جنگنده اف 5 که به دست توانمند متخصصان فنی نیروی هوایی باز آماد شده بود، اقدام به پرواز بر فراز نمایشگاه کرد و با حرکات نمایشی بازیدکنندگان را به وجد آورد.
در این پرواز حرکات نمایشی از جمله پرواز در ارتفاع پایین، چرخش های نمایشی،لمس چندین مرحله باند فرودگاه و ادامه پرواز
(touch and go) که یکی از فنی ترین حرکت های پروازی است به اجرا درآمد.
بنا براین گزارش با توجه به منع فرماندهان نیروها از پروازهای عملیاتی و آموزشی فرمانده نیروی هوایی با هماهنگی و کسب مجوز از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به اجرای این پرواز داوطلبانه کرد .
این هدیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز سال جدید به ملت ایران با هدف تاکید بر توانمندی نیروهای داخلی و اتکا به بازوان و فکر متخصصان داخلی و همچنین یادآوری رشادت ها و جانفشانی خلبانان غیور میهن اسلامی در چهار دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.
نمایشگاه هوایی راهیان نور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که از 28 اسفند ماه 1396 در پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا شده تا 11 فروردین ماه برای بازدید مسافران و راهیان نور برپاست.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: