پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 30
نویسنده : علی

 وی موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیکی ایران را از دیرباز هدفی قابل توجه برای دولت های استعماری و غربی توصیف و اضافه کرد: ایران همواره مورد تهاجم دشمنان بوده و در تحولات خطرناک به عنوان مرکز ثقل جهانی محسوب شده است و در جنگ جهانی دوم به عنوان پل پیروزی متفقین بر متحدین تلقی شد.
امیر سیاری منابع غنی و معدنی ایران را از دیگر موارد اهمیت ایران برای چپاول گران غربی دانست و گفت: در دوران کنونی  نیز ایران به دلیل وقوع انقلاب اسلامی و به چالش کشیدن دو نظام قالب جهانی یعنی بلوک کمونیسم شرق و کاپیتالیسم غرب مورد تهدید دشمنان بوده است. آنچه مهم است توانایی دفاع ما در مقابل متجاوزین است، مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند: «کشوری که توانایی دفاع از خود را نداشته باشد، ملتی زنده نیست». 
وی خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام بر تفکر و تعقل بسیار تأکید کرده و مقام معظم رهبری نیز پیشرفت در عرصه تفکر و تعقل را بسیار حیاتی و مهم شمرده و جامعه را به تفکر اسلامی تشویق و رهنمون داشته، چرا که دشمنان با جنگ نرم درصدد نابودی تفکر اسلامی هستند.
 



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: