راه‌اندازی گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی در اردبیل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : علی

 ین گزارش حاکی است؛ اجرای یادمان ناوشکن جماران در میدان علی سرباز اردبیل در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مطالعات و بررسی‌ها با همکاری و تعامل شهرداری اردبیل صورت گرفته است و با امید به همکاری و همدلی دستگاه های اجرایی استان و به زودی یادمان ناوشکن جماران در شهر اردبیل احداث و اجرا خواهد شد و این یادمان در ابعاد 10 متر طول، سه متر ارتفاع و 1.5 متر عرض احداث می‌شود که برای اجرای این طرح و پروژه 60 میلیون تومان هزینه برآورده و در نظر گرفته شده است.
ناخدا دوم فضلی قلی نژاد در این خصوص اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی  یکی از محوری‌ترین وظایف مسئولان و  آحادملت شریف ایران می باشد .
وی افزود:ایثارگری شهدای نیروی دریایی در زمان دفاع مقدس قابل تحسین است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادای دین به مقام شامخ آن‌ها و در واقع وظیفه همه ما محسوب می‌شود که ما می‌توانیم با بزرگداشت یاد و خاطره آنان هم دین خود را ادا کرده و هم سبب ترویج فرهنگ ناب و انقلابی ایثار و شهادت شویم.

 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: