کلاه سبزهای ارتش بقایای تعدادی از اجساد هموطنان عزیز سقوط هواپیما تهران یاسوج به پایین ارتفاعات آغاز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : علی

 به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که نیروهای ارتش از ابتدای عملیات جست‌وجوی هواپیمای حادثه دیده مسیر تهران-یاسوج در منطقه کوه‌های دنا حاضر بوده‌اند، افزود: شرایط نامناسب جوی شامل برف، کولاک، بوران و یخ‌زدگی کار انتقال اجساد مسافران هواپیمای سقوط کرده را از صبح امروز با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به این که نیروهای زبده ارتش اعم از تکاوران تیپ 65، خلبانان تیزپرواز هوانیروز و نیروی هوایی ارتش در منطقه حضور دارند و از روز گذشته بالغ بر 50 سورتی پرواز در منطقه هواپیمای حادثه دیده ATRهواپیمایی آسمان انجام داده‌اند، اضافه کرد: با توجه به دشواری دسترسی به محل سقوط و شرایط آب و هوایی منطقه، تکاوران نیروی مخصوص ارتش حاضر در منطقه تلاش کرده‌اند بقایای اجساد هموطنان عزیز حادثه دیده را حتی با کوله‌های خود به محل کمپ استقرار برسانند. 
جانشین نیروی زمینی ارتش افزود: مردم بسیار خونگرم منطقه همکاری مطلوبی را با تمام کسانی که برای امداد و نجات آمده‌اند از خود نشان داده‌اند و از این نظر هیچ مشکلی نداشته‌ایم.
وی با اشاره به این که در حال حاضر با توجه به شرایط منطقه بالگردها امکان پرواز و حضور در عملیات جست‌وجوی اجساد حادثه‌دیدگان را ندارند، یادآور شد: شرایط بد آب و هوایی، کولاک و یخ‌زدگی کار انتقال اجساد را با مشکل مواجه کرده است و اگر هوا از حالت توفانی خارج شود، می‌توان سرعت بیشتری به عملیات جابجایی اجساد داد.
امیر سرتیپ نعمتی افزود: 50 کیلومتر مربع از منطقه تحت پوشش نیروهای ارتش بوده و تمام تلاش این عزیزان بر آن است که کار انتقال اجساد کشته‌شدگان حادثه را هر چه سریعتر به اتمام برسانند و مرهمی بر انتظار خانواده‌های مسافران حادثه دیده باشد.

 

 

 
 
 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: