پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در جمعه 13 بهمن 1396
بازدید : 15
نویسنده : علی

 انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.
در طول 39 سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روز به روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین الملل را از دست داده است از این رو استکبار همواره علیه امواج کوبنده ی انقلاب اسلامی پاتک نموده است اما این اقدامات مذبوحانه اش کارگر نیفتاده و انقلاب با عزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند سالهای پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و تدابیر نورانی حضرت امام خمینی (ره) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امروز در اوج آمادگی و اقتدار قرار داشته و در حوزه های مختلف اعم از آموزشی، عملیاتی، علمی، خودکفایی و فرهنگی و اعتقادی به رشد و بالندگی در شأن و تراز ملت بزرگ و مومن ایران سربلند اسلامی دست یافته است که همه ی این پیشرفت ها را مرهون استقرار نظام مقدس اسلامی و در راس آن رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) و خون پاک شهدای والامقام میهن اسلامی       می داند.
ضمن عرض تبریک آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر عظیم الشأن و ملت غیور و انقلابی ایران، با اطمینان اعلام می داریم فرزندان جان بر کف ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با روحیه انقلابی آماده ی پاسداری و نگاهبانی از انقلاب کبیر اسلامی هستند
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: