ایران از توانمندی بالایی در ساخت ناو برخوردار است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 108
نویسنده : علی

 

فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از توانمندی بالایی در ساخت ناو برخوردار است.

امیر دریادار دوم علی وفادار در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی، گفت: ساخت ناوشکن جماران نمونه‌ای از توانمندی و تخصص فرزندان ایران اسلامی در ساخت ناو است که در ساخت آن هزاران قطعه به کار رفته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بالایی برخوردار است، گفت: بعد از انقلاب این نیرو با تکیه با ارزش‌ها و روحیه شهادت‌طلبی توانسته اقتدار خود را اثبات کند.

دریادار دوم وفادار با یادآوری اینکه اهمیت دریا برای بشریت اجتناب‌ناپذیر است، اظهار کرد: در قرآن کریم بیش از 30 آیه در خصوص اهمیت دریا و بهره‌مندی از آن داریم که نشان از اهمیت آن در قرآن و آموزه‌های دینی دارد.

وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد از وسعت کره زمین را آب فرا گرفته و صرفا 30 درصد خشکی است، همچنین براساس تحقیقات انجام شده بیش از 95 درصد از انرژی خورشید جذب آب‌ها می‌شود که این نشان از اهمیت آب و بهره‌برداری از منابع آن است.

فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: دریاها منابع غنی داشته که باید از آن استفاده شود و ارزان‌ترین حمل و نقل هم در قیاس با هوا، زمینی و ریلی، حمل و نقل دریایی است که امروزه شاهد ورود و خروج میلیون‌ها تن کالا از بنادر هستیم.

امیر وفادار بیان داشت: لازم است تا از ظرفیت‌های موجود در دریاها که ایران اسلامی حدود سه هزار کیلومتر مرز آبی داشته، استفاده بیشتری شود.

وی همچنین با ارج نهادن به خدمات فرهنگیان اظهار کرد: همه ما مرهون زحمات فرهنگیان و معلمان هستیم و امروز اگر فردی به جایی رسیده است مرهون تلاش‌های این عزیزان است که نباید آن را فراموش کرد.




:: برچسب‌ها: نداجا ، سیاری ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: