رزمایش محمد رسول الله
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رزمایش محمد رسول الله
نوشته شده در شنبه 18 آذر 1396
بازدید : 224
نویسنده : علی

 عقیقی با بيان اينكه 14 رشته تخصصی در بيمارستان صحرايی نیروی هوایی ارتش وجود دارد، تصریح كرد: از روز نخست حدود 15 مورد آندوسكوپی در بيمارستان صحرایی انجام شده و ما در حال ارائه ديگر خدمات همچون راديولوژی به مردم اين منطقه هستيم.
وی ادامه داد: در این مدت با سرکشی به 5 روستای منطقه بیش از 400 راس از دام های این منطقه معاینه و 200 مکان از روستاهای کهیر نیز سم پاشی شده است.
مسئول طب رزمی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه راهنمایی لازم در خصوص استراتژی استفاده از واکسیناسیون در جهت پیشگیری از بیماریها انجام شده گفت: تا کنون بیش از100 نفر ساعت کلاس آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان ودام و کلاسهای آموزشی با موضوع رعایت بهداشت آب وپیشگیری از بیماریهای منتقله از آب در روستاهای منطقه تشکیل شده است.     
دکتر عقیقی افزود: بیش از 800 بروشور پیشگیری از افسردگی، دیابت و بهداشت دست و همچنین دو هزار بسته بهداشت فردی و دهان و دندان به همراه هزار بسته کمک آموزشی در 7 روستا توزیع شده است.
وی ضمن برشمردن اهداف برگزاری اين رزمايش گفت: خدمت رسانی به مردم محروم اين منطقه و همچنين كسب آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی از جمله اهداف برگزاری رزمايش بزرگ محمد رسول الله(ص) است.
مسئول طب رزم نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: این نیرو تا کنون13 طرح مردم‌یاری را در سراسر کشور اجرا کرده است.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: