پوشش درمانی 19 هزار نفر در رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 13
نویسنده : علی

 وی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی در حوزه‌های پزشکی عمومی، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، بیماری‌های عفونی، سونوگرافی، بیماری‌های قلب و عروق و مشاوره‌های روانشناسی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این رزمایش است.
فرمانده بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش اضافه کرد: همچنین در 2 روز گذشته استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مناطق محروم و کم‌تر برخوردار دو استان یادشده برای دریافت خدمات دندانپزشکی، اورژانس، آزمایشگاه، اطفال، رادیولوژی، چشم پزشکی و بینایی سنجی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: همچنین انجام انواع تزریقات، کنترل فشار خون، آزمایش میزان قند خون، گرفتن نوار قلب و توزیع رایگان دارو و بسته‌های بهداشتی ویژه بانوان و کودکان از دیگر اقدامات انجام شده در دو روز نخست برگزاری رزمایش بزرگ مردم‌یاری و امدادرسانی محمدرسول الله (ص) ارتش در دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بوده است.
گفتنی است؛ رزمایش بزرگ مردم‌یاری و امدادرسانی محمد رسول الله (ص) ارتش با پیام مهرورزی از روز دوشنبه 13 آذر ماه آغاز و تا روز جمعه 17 آذر در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ادامه خواهد داشت.
هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ مردم‌یاری و امدادرسانی ارتش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم و کمتر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور به مناسبت هفته وحدت است.
در این طرح مردم‌یاری و امدادرسانی پزشکان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایرانشهر (بخش بمپور و روستاهای همجوار) و شهرستان خاش (بخش ده‌رئیس و روستاهای همجوار) که در مجموع 160 هزار نفر هستند به بیماران و مراجعه کنندگان به سامانه بیمارستانی خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌کنند.
همچنین با برنامه ریزی‌های انجام شده پزشکان نیروی هوایی ارتش نیز در شهرستان کنارک (منطقه کهیر) با پوشش جمعیتی 15 هزار نفر به ارائه خدمات متنوع بهداشتی و درمانی می‌پردازند.
در اجرا و برگزاری این رزمایش بزرگ مردم یاری و امدادرسانی پزشکان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش نیز ویزیت رایگان مردم محروم و کمتر برخوردار را در استان خراسان جنوبی (بیرجند و منطقه سربیشه در سه بخش درح، مرکزی و مود) با پوشش جمعیتی 20 هزار نفر آغاز کردند.
پزشکان نیروی دریایی ارتش نیز در منطقه پسابندر و سواحل مکران با پوشش جمعیتی 25 هزار نفر در حال انجام ویزیت رایگان مردم محروم و کمتر برخوردار این مناطق هستند.
 
پزشکان عمومی، متخصصان طب اورژانس، مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی، پوست، دندانپزشک، متخصص عفونی و جراحان عمومی و تخصصی در اجرا و برگزاری طرح مردم‌یاری و امدادرسانی محمد رسول الله (ص) ارتش در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی حضور دارند.
در این رزمایش بزرگ از سامانه‌ها و تجهیزات مختلفی از جمله اتاق‌های عمل سیار، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی پورتابل و قابل حمل، اکو، امکانات مرتبط با بیماری‌های زنان و نظایر آن برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مراجعه کنندگان به گروه‌های پزشکی استفاده می‌شود.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: