پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : علی

 عاون هماهنگ کننده نهاجا خطاب به دانش آموختگان بیان داشت: شما باید قدر موقعیتی که در آن قرار دارید را درک کنید و بدانید در نیرویی افتخار خدمت پیدا کرده اید که بزرگانی هم چون شهیدان ستاری، بابایی، دوران، اردستانی، یاسینی و ... در آن خدمت کرده و برگ های زرینی را به افتخارات این نیرو افزوده اند.

وی گفت: الگو پذیری از این بزرگواران از وظایف تک تک کارکنان نیروی هوایی ارتش در هر رده ای است و با این پشتوانه های ایدئولوژیک قوی است که این نیرو الهی همواره در هر صحنه ای خود درخشیده و نقش موثر و ماندگاری را در عرصه های مختلف ایفا کرده است.

امیر قراباغی کارنامه نیروی هوایی را درخشان توصیف کرده و ادامه داد: این نیرو هم اکنون نیز در همه عرصه ها از جمله اورهال، قطعه سازی، شبیه سازها و ... پیشتاز است و به همت کارکنان فنی متعهد و خلبانان غیور خود امنیت آسمان کشور را تضمین می کند.

وی در ادامه به دانش آموختگان گفت: شما وارد مرحله اساسی در زندگی خود شده و همواره باید در حال آموزش و فراگیری مطالب مورد نیاز خدمت در نیروی هوایی باشید و ضمن همکاری با نهادهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، در انجام خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنید.

معاون هماهنگ کننده نهاجا در پایان با بیان اینکه نظم و انضباط در ارتش حرف اول را می زند تصریح کرد: همواره نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهید و در همه امور برای خود برنامه داشته باشید.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از دانشجویان و اساتید نمونه این دوره، دانش آموختگان مفتخر به دریافت درجه شدند.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: