اقتدار دریایی در سایه هدایت‌های فرمانده معظم‌ کل قوا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 114
نویسنده : علی

 رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره داشتند که نیروی دریایی در دریا خط مقدم بوده و در مقابل هر تهدیدی در این عرصه در خط مقدم است. ایشان یادی نیز از فعالیت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و همرزمان ما در ۷ آذر ۵۹ که در حماسه عملیات مروارید حضور داشتند کردند و کارکنان نیروی دریایی را مورد محبت قرار داده و مسیرها را برای فرماندهی جدید نیروی دریایی ارتش تبیین فرمودند تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های بیش از پیش در عرصه دریا باشیم.
بی‌شک یکی از مهم‌ترین مرزهای کشورمان مرز دریایی است، اگر دشمنی قصد تعرض به مرزهای دریایی ما را داشته باشد، نیروی دریایی باید قادر به مقابله با دشمن در جهت دفاع و حفظ منافع کشور باشد و این جزو ماموریت‌های نیروی دریایی است و باید تلاش کنیم در این مسیر پرافتخار حرکت کرده و آمادگی لازم را داشته باشیم.
امروز با توجه به این‌که توانمندی نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار هم قرار گرفته‌اند، قدرت دریایی خوبی را به وجود آورده‌اند و این آمادگی وجود دارد که در مقابل هر تهدیدی ایستاده و پاسخ آن را بدهیم.
امروز باید آمادگی مورد نیاز برای مقابله با تهدیدات را بالا برده و بصیرت داشته و دشمن‌شناس باشیم تا بتوانیم از ارزش‌هایمان دفاع کنیم. در دنیای امروز کشورهای قدرتمند بر دریا تکیه کرده‌اند، بنابراین باید در دریا و سواحل، امنیت برقرار شود تا بتوانیم توسعه دریامحور داشته باشیم.




:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1396/9/9/4 - - گفته است :
دست مریزاد داری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: