پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : علی

 وی افزود: پدافند هوایی با امواج رادار خود و شبکه های جمع آوری اطلاعات در 3700 نقطه از کشور پراکندگی دارد.
امیر سپهری ادامه داد: پدافند هوایی در منطقه شرق کشور نیز از دیرباز حضور داشته و این حضور چون توسط مردم حس نمی شود شاید تصور این باشد که پدافند هوایی در برخی نقاط کشور حضور پررنگ تری دارد.
 معاون اجرایی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش تاکید کرد: ما سعی داریم که تا اواسط برنامه ششم ، تجهیزات کامل تری را به منطقه گناباد بیاوریم و بتوانیم پایگاه های خودمان در شرق کشور را در حوزه تأمین امنیت هوافضا بیش از پیش قوی تر کنیم.
سپهری راد تصریح کرد: با توجه به نزدیکی گناباد به بیرجند و از طرف دیگر به مشهد مقدس، علاوه بر سامانه های تأمینی هوافضایی، پیش بینی می کنیم که بتوانیم بعضی از مراکز آموزشی را در همین شهر توسعه دهیم و البته طرح آن نیز تهیه شده و بعد از پیشنهاد فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق و استقبال مسئولین شهرستان گناباد، این موضوع را جدی تر گرفته و بنا داریم مصوبه ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح را نیز بگیریم تا رینگ دفاعی ما در منطقه شرق کشور کامل شود.
 
کانال خبری ارتش جمهوری اسلامی ایران



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: