مطالعه کتاب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مطالعه کتاب
نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 15
نویسنده : علی
    • 0
 

امیر لشکری گفت: کم هزینه ونافذ ترین سلاح در ارتقاء سطح بصیرت اقشار جامعه و مبارزه با هجوم فرهنگی دشمن و آسیب های فضای مجازی کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی در مراسم تقدیر از برندگان مسابقه کتابخوانی که بمناسبت هفته کتاب برگزار شده بود؛ بر اهمیت گسترش فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند : امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است گفت : نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موجب بصیرت افزایی اقشار جامعه می شود.
 امیر لشکری بیان داشت: تمامی ما مکلف به نشر فرهنگ نیکو و سرنوشت ساز "مطالعه" هستیم و بایستی این نماد فرزانگی و عامل توسعه را از کودکی و از سنین کم به فرزندانمان بیاموزیم.
فرمانده پایگاه شهید یاسینی با انتقاد از گسترش فضای مجازی در بین جوانان گفت: لازم است به جای غرق شدن در فضای کاذب مجازی از فواید کتاب، خود و فرزندانمان را بهره مند سازیم و سلامت جامعه را تضمین کنیم.
 در پایان از برندگان مسابقه کتابخوانی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.





:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Mahmod در تاریخ : 1396/9/1/3 - - گفته است :
عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: