خدمات پست امداد پزشکی نیروی هوایی در فرودگاه ایلام برای زائران اربعین حسینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : علی

 وی تصریح کرد: طب اورژانس، پزشک عمومی، تکنسین اتاق عمل و بیهوشی گروههای پرستاری و درمانی از جمله پزشکان حاذق در این پست امداد هستند. در این پست امداد یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل، جراحی سیار و یک اتوبوس با 13 تخت بستری و همچنین 30 تخت بیمارستانی در قالب دو چادر بیمارستان صحرایی آماده ارایه خدمات درمانی و پزشکی به زائران هستند.

این پزشک نیروی هوایی در مورد زمان خاتمه ارایه خدمات پزشکی به زائران خاطرنشان کرد: این پست امداد تا ۲۶ آبان ۹۶ در خدمت زائران بوده و تمامی خدمات درمانی اعم از ویزیت و ارایه دارو به صورت رایگان انجام می شود. همچنین این پست امدادی امکان انتقال هوایی برای بیماران تروما را دارد که البته این بیماران در این مرکز به وضعیت استیبل رسیده و سپس به بیمارستانهای اطراف یعنی استان ایلام و کرمانشاه منتقل می شوند.

وی در مورد تعداد مراجعان به این پست امداد اظهار کرد: روزانه 40 تا 50 نفر برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی به این مرکز مراجعه می کنند. همچنین انتقال مصدومان حادثه تصادف زائران کربلا در بدره نیز از این مرکز به بیمارستان کرمانشاه و سایر مراکز درمانی صورت گرفت.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1396/8/16/2 - - گفته است :
دم ارتش گرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: