پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 21
نویسنده : علی

 وی اظهار کرد: اقدامات خوبی برای خدمت به زائران امام حسین انجام شده است به عنوان مثال اولین ماموریت در اجرای منویات رهبر انقلاب موضوع امنیت مرز است. به لطف خداوند در مرز چذابه و سایر مرزهای کشور امنیت کامل برقرار است و هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی در محورهای داخلی نداریم. این امنیت با کمک سایر نیروهای مسلح چون نیروی انتظامی و سپاه و سایر نیروها برقرار شده است. ما برای برقراری امنیت بیشتر در مرز خسروی که قرار است بازگشایی شود پهباد و بالن پیش بینی کرده ایم. همچنین در مرز چذابه نیز برای امنیت بالن و پهباد پیش بینی شده است.
امیر سرتیپ جهانشاهی با اشاره به اینکه موکب هایی در مرزهای چذابه، مهران، شلمچه و خسروی برای ارایه خدمات به زائران امام حسین (ع) پیش بینی شده است، گفت: در این موکب ها خدماتی چون اسکان و پذیرایی برای زوار پیش بینی شده است. براساس برنامه ریزی انجام شده در هر وعده در این موکب ها بیش از صدهزار پرس غذا میان زوار توزیع می شود.
رییس ستاد اربعین نیروی زمینی ارتش با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای زائران حسینی گفت: بیمارستان صحرایی در هر 4 مرز برای ارایه خدمات پزشکی به زائران پیش بینی شده است و حتی در مرز خسروی که هنوز بازگشایی نشده است نیز بیمارستان صحرایی ما مستقر شده است. این بیمارستانها دارای بخش های مختلفی چون اورژانس، رادیولوژی، داروخانه، اتاقهای عمل با تجهیزات کامل است. هر یک از این بیمارستانها 50 تا 80 تخت برای پذیرش بیماران دارند.
وی ادامه داد: در کنار بیمارستانهای صحرایی اورژانس هوایی نیز پیش بینی شده است تا اگر بیماری نیاز به اعزام به سایر بیمارستانها را داشت از طریق بالگردهای هوانیروز نیروی زمینی انتقال بیمار صورت می گیرد.
امیر سرتیپ جهانشاهی درخصوص ظرفیت پارکینگ های مرزی تصریح کرد: در کنار موکب ها در هر 4 مرز به ویژه مرزهای چذابه، شلمچه و خسروی پیش بینی پارکینگ برای زوار شده است به طور مثال در مرز خسروی 35 هکتار زمین شن ریزی شده است و این زمین ظرفیت 25 هزار خودرو را برای پارک دارد.
وی اظهار داشت: علاوه بر استقرار موکب برای زوار امام حسین (ع)؛ خدام داوطلب از میان دانشجویان و کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی به زایران خدمت می کنند. همچنین چندین کاروان از یگانهای ارتش و دانشگاه افسری امام علی به عتبات عالیات اعزام شده اند. این خدمات تا زمان بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: