بررسی اثربخشی پدافند غیرعامل در مناطق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 32
نویسنده : علی

 امیر سرتیپ دوم سپهری راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء(ص) آجا در این نشست در جمع دانش آموختگان دکتری و کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل قرارگاه پدافند هوایی گفت: باید ظرفیت های موجود در حوزه پدافند غیرعامل را فعال کنیم. الان پدافند غیرعامل در نقطه ای است که حداقل مقبولیت خودش را پیدا کرده است.
وی در ادامه با اشاره به کاربرد پدافند غیر عامل در سال های دفاع مقدس افزود: در تاریخ جنگ (دفاع مقدس) نمونه‌ها و مثال‌های متفاوتی از موضوع پدافند غیر عامل قابل احصاء است که می‌تواند پشتوانه  حرکت شما باشد. 
امیر سرتیپ دوم سپهری راد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان پدافند غیرعامل و دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی در این حوزه توصیه کرد: بستر فکری پدافند غیرعامل در کل کشور وچود دارد و شما به عنوان یک نفر متخصص پدافند غیرعامل که از قبل تخصص های پدافند عامل نیز داشته‌اید با تلاش خواهید توانست خدمات مهمی در این حوزه انجام دهید. 

 



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: