پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جنگ های آینده دانش بنیان هستند
نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1396
بازدید : 15
نویسنده : علی

 

 رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در حوالی بستان‌ آباد احداث شد و کادر این بیمارستان در زلزله اخیر این منطقه اولین گروه‌های امدادی بودند که در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند.
امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان صحرایی ارتش در شهرستان بستان‌آباد در آذربایجان شرقی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که در ابتدای سال داشتیم گردان‌های بهداشت و درمان ارتش موظف شدند مردم‌یاری را در بخش‌های مختلف کشور داشته باشند.
وی افزود: گردان بهداشت و درمان مراغه با همکاری بیمارستان تبریز مردم ‌یاری خود را در روستای کردکندی در حوالی شهرستان بستان آباد در قالب بیمارستان صحرایی آغاز کرد.
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی مجهز به دو اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، بانک خون، استرالیزاسیون است و متخصصانی در حوزه پوست، جراحی مغز و اعصاب، پزشک عمومی، جراح عمومی، روانپزشک و ... در این بیمارستان حضور دارند.
سرتیپ دوم بابلی با اشاره به زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: گروه امدادی بیمارستان صحرایی ارتش اولین گروهی بودند که برای امدادرسانی درمنطقه زلزله زده حاضر شدند و در حال حاضر نیز با مرکز ستاد بحران بستان ‌آباد در ارتباط هستیم و آمادگی پذیرش مصدومان را نیز داریم.




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: