پیام تبریک فرمانده کل ارتش به حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 74
نویسنده : علی

بسم الله الرحمن الرحیم.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محترم تبریز.
سلام علیکم
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده حضرتعالی در بیش از سه دهه حضور موثر و ماندگار در ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتقای معنویت در ارتش مبتنی بر تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مسئولیت های مختلف در ارتش جمهوری اسلامی ایران و همراهی مومنانه با رزمندگان و فرماندهان در طول سال های دفاع مقدس و پس از آن و نیز تلاش در جهت تقویت ارتباط صمیمی ارتش و مردم و تعامل دستگاه ها، نهادها و سازمان ها با مجموعه ارتش و نیز تقویت اتحاد، یکدلی و همبستگی در مجموعه ارتش و نیروهای مسلح؛ انتصاب حضرتعالی را از سوی ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) به نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز که نشان از حُسن اعتماد معظم له و خدمات شایسته شما در سال های خدمت در سنگر مقدس نیروهای مسلح می باشد را صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم در پناه حضرت حق تعالی و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای منویات امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) در استان سراسر ایمان، غیرت و همت آذربایجان شرقی موفق و موید باشید.
یقینا آثار و برکات حضور مخلصانه حضرتعالی در ارتش حزب الله و کسب افتخارات متعدد دلاوران ولایتمدار ارتش در برهه های مختلف و آزمون های متعدد عقیدتی و سیاسی و ارتقای روحیه رزمی آحاد کارکنان غیور ارتش؛ برای همیشه در تاریخ سراسر افتخار و سربلندی ارتش و نیروهای مسلح باقی خواهد ماند.
 
                                                           

                                                                                فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران 
                                                                 سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی



:: برچسب‌ها: ارتش , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: