تداوم حضور ناوگروه‌های ایران در اقیانوس اطلس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 36
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی دریایی ارتش به سفر ناوگروه چهل‌ وپنجم به آفریقای جنوبی و دور زدن آن در راستای حضور در اقیانوس اطلس اشاره کرد وافزود: مدت پنج ماه ناوگروه مذکور در شرایط دریایی سخت دریانوردی کرد و این امر ارزشمند است.

دریادارسیاری با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی به معنای آن است بتواند در دریاهای آزاد حضور داشته باشد، تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی باید بتواند از منافع کشور هر جا لازم باشد دفاع کند و در توسعه دیپلماسی دفاعی کشور اثرگذار باشد.

وی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارای تعامل با کشورهای دنیا خواند و بیان کرد: امر مذکور در راستای تاثیرگذاری در دیپلماسی کشور در حال اجراست و این راهبرد را ادامه می‌دهیم و در آینده با کشورهای دیگری ارتباط برقرار می‌کنیم تا دیپلماسی دفاعی کشور را توسعه دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر ارتقای توان حضور ناوگروه‌های این نیرو در دریاهای آزاد تا?کید کرد و گفت: حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس‌های آرام و اطلس تداوم پیدا می‌کند.

دریادارسیاری همچنین از اجرای 25 رزمایش در تخصص‌های مختلف در دریا و سواحل در شمال و جنوب کشور در سال جاری خبر داد و افزود: انتهای سال جاری رزمایش بزرگ ولایت 96 را به مرحله اجرا در می‌آوریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه تجهیزات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روز و تولید داخل است، بیان کرد: در شمال کشور در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) ناوشکن دماوند در صنایع شهید تمجیدی عملیاتی شده و در عرصه دریا دریانوردی می‌کند ضمن اینکه ناوهای موشک‌انداز دیگری در خط تولید است و این خط تولید همچنان ادامه دارد.



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: