ارتش تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع ‌مقدس بکار گرفته است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 18
نویسنده : علی

 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: ارتش برای  به ثمر رساندن رسالت خودش در جلوگیری از تخریب و فراموشی دفاع مقدس تمام تلاش خود را بکار گرفته است.
امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام در مراسم "شکوه حماسه" که در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد در سخنانی بیان کرد:  ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بیش از 48 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است. کارکنان و سربازان ارتش نیز در دوران دفاع مقدس توانستند حماسه‌های جاودانی را خلق کنند. امروز نیز سی و پنجمین سالروز پیروزی آزادسازی خرمشهر را با حضور پیشکسوتان و فرماندهان ارتش گرامی ‌می‌داریم .
وی خاطرنشان کرد: اینکه عملیاتی به فاصله کوتاهی از عملیات دیگر مانند فتح‌المبین طراحی و اجرا شود در دنیا کاری بی‌نظیر است. اما رزمندگان ما توانستند این کار را انجام بدهند که دستاوردهای بسیاری را به همراه داشت.
 گلفام تاکید کرد: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس فعالیت‌های بسیاری در عرصه کتاب و فیلم سازی انجام داده است و اسناد مربوط با آن زمان را گردآوری کرده است که یکی از این محصولات فیلم تصمیم منطقی نام دارد و فردا سوم خرداد در سینما آزادی تهران رونمایی خواهد شد.
 در ادامه این مراسم، صلاحی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: زمانی افرادی شعار انحلال ارتش را طرح می‌کردند و اکنون عده‌ای دانسته یا نادانسته در رابطه ‌با مسئله موشکی ما صحبت‌هایی می‌کنند. قطعا آنها باید بدانند که قدرتمند بودن برای جنگ نکردن است چرا که داشتن موشک مولفه‌ای بازدارنده است.
 




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پاتوق رزمجویان در تاریخ : 1396/3/4/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت شما و خانواده محترم تبریک عرض می نمایم.
التماس دعا.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: