پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : علی

  جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود:این مسئله بر اهمیت کار کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند می افزاید لذا قضاوت و بررسی در این حوزه نیز کار بسیار مهمی است که در همایش اندیشه و قلم بر عهده شما گذاشته شده است.
در این نشست همچنین بر اهمیت موضوع اندیشه و قلم تأکید و اهمیت موضوع داوری و قضاوت در این خصوص نیز مورد بررسی قرار گرفت.
داوران همایش نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون چگونگی داوری آثار، نحوه برگزاری همایش و اهمیت رشد کمی و کیفی آثار نسبت به دوره‌های گذشته پرداختند.
در این همایش که آثار ارسالی از سوی نویسندگان در قیاس با دوره نخست برگزاری آن دو برابر شده است، قرار است 614 اثر در 12 شاخه مورد بررسی و داوری قرار بگیرد.
شایان ذکر است در ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش به تفکیک، 36 اثر در حوزه دفاع مقدس (شعر)، 24 اثر در حوزه ادبیات دفاع مقدس(داستان، رمان، خاطره)، 92 اثر در حوزه دفاع مقدس، 109 اثر در حوزه معارف اسلامی و علوم دینی، 59 اثر در حوزه فرماندهی، دانش و فناوری نظامی، 32 اثر در حوزه تاریخی-حقوقی، 30 اثر در حوزه جامعه شناسی و اجتماعی، 34 اثر در حوزه مدیریت، 36 اثر در حوزه علوم پزشکی، روانشناسی و ورزشی، 59 اثر در حوزه ترجمه، 70 اثر در حوزه علمی-آموزشی و 33 اثر در حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل در دبیرخانه مورد داوری قرار می‌گیرد.
 



:: برچسب‌ها: همایش ، اندیشه و قلم ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: