پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 30
نویسنده : علی

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از ستاد آجا، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم اظهار داشت: شهدا با شایستگی زندگی کردند و عظمت آفریدند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد:‌ شهید صیاد شیرازی به نماز اهتمام ویژه‌ای داشت و مهمترین جلسه عملیاتی را بخاطر نماز ترک می‌کرد. وی الگوی اعتقادی، دینی و تربیتی بود. این شهید بزرگوار در هنگام نماز یک عارف به تمام معنا و در میدان رزم رزمنده‌ای بی بدیل بود و جای جای مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شاهد حضور معنوی و نظامی ایشان است.
وی بیان داشت: شهید صیاد شیرازی از مصادیق عبارت قرآنی «أَلا بذکر اللَّه تَطمئِنُّ القُلوب» بود و لیاقت شهادت را داشت و خداوند بخاطر شایستگی‌اش شهادت را روزیش کرد.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در پایان بر لزوم نگارش کتاب در خصوص رزم، اعتقادات و عبادات شهید صیاد شیرازی تاکید کرد.
گفتنی است نثار گل برمزار آن شهید والامقام توسط حاضرین پایان بخش این مراسم بود.

 



:: برچسب‌ها: صیاد ،آجا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: