پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 83
نویسنده : علی

 وی تصریح کرد: حاکمیت معنویت در خانواده همراه با همدلی و همفکری به برکت انس با قرآن و سیره اهل بیت(ع) به دست می‌آید و کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها باید قدر این موهبت الهی را بدانند و از آن به درستی بهره‌مند شوند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ادامه داد: خانواده کارکنان نیروهای مسلح بدلیل حساسیت جایگاه آنان در جامعه باید در رده و سطح خانواده‌های مطلوب از نظر ویژگی‌های خوب اخلاقی و اعتقادی قرار بگیرند. 
وی در پایان گفت: سعادت به دست نمی‌آید مگر با زندگی در پرتو فراگیری و عمل به قرآن و احادیثی که از انبیاء(ص) برای ما به جا مانده است. 
در ادامه حجت الاسلام شاهمرادی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با اشاره به استقبال نیروهای ارتش و خانواده‌های آنان از این دوره از مسابقات چشمگیر گزارش مبسوطی از نحوه برگزاری مسابقات ارائه داد و گفت: در این دوره حدود  900 نفر در مرحله مقدماتی با شرکت کارکنان پایور، دانشجو، وظیفه، فرزندان کارکنان  و در حوزه خواهران در دو مرحله همسران کارکنان  و خواهران شاغل در ستاد آجا ، به رقابت پرداختند که از این متسابقین 150 نفر در مرحله ستادی با هم رقابت نموده و در پایان 28 نفر به مرحله نهایی سطح آجا که هفتم و هشتم اسفند ماه سال جاری در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود راه یافتند.



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پاتوق رزمجویان در تاریخ : 1395/12/4/3 - - گفته است :
عالی بود.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: