پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هفتمین دوره جشنواره حدیث ارتش برگزار می شود
نوشته شده در سه شنبه 3 اسفند 1395
بازدید : 100
نویسنده : علی

  

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره حدیث آجا گفت: این جشنواره با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم ارتش طی روزهای ۸ و ۹ اسفند ماه برگزار می شود.
مدیر قرآن، عترت و نماز ارتش در این زمینه خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه کارکنان پایور، همسران و خواهران شاغل و سربازان و دانشجویان دانشگاه های ارتش برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هر کدام از ادارات تابعه مسابقات نهایی را به طور مستقل برگزار می کنند، اظهار کرد: منتخبین این مسابقات نهم اسفند ماه طی مراسمی معرفی و جوایز آنها اهدا خواهد شد.
مدیر قرآن، عترت و نماز ارتش با بیان اینکه تمامی سوالات از کتاب حدیث زندگی طرح شده است، تصریح کرد: در هر بخش 240 حدیث منتشر شده و مورد آزمون قرار خواهد گرفت.
 روابط عمومی ارتش در پایان آورده است: این مسابقات با هدف معرفت افزایی متسابقین در عمل کردن به سیره معصومین، قول، رفتار و ترویج سبک زندگی معصومین در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
 

 




:: برچسب‌ها: حدیث، آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: