جزئیات امدادرسانی نیروهای آجابه حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 51
نویسنده : علی

 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امدادرسانی نیروهای ارتش به حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه خبرداد. 
امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه با بیان اینکه از ساعت 23 دیشب به محض اطلاع از حادثه مجموعه ارتش وارد عمل شد، اظهارداشت: در واقع مشکلی در دو محور فیروزکوه و هراز اتفاق افتاده بود که بلافاصله 5 دستگاه کامیون کرایس، مجهز به لیوینچ‌های بسیار قوی یا کشنده‌هایی که می‌توانند خودروهایی را که از جاده‌ منحرف شدند و یاد در دره سقوط کردند را از دره بیرون بکشند اعزام شدند.
وی افزود: نیروهای امداد ارتش در جاده هراز و در محدوده امام زاده هاشم نیز 6 خودرو را تا این لحظه از حادثه نجات دادند و تلاش می‌کنند تا چند خودرو باقیمانده دیگر را با کمک این ادوات سنگین از زیر برف وکولاک خارج کنند و خوشبختانه نیروهای ارتش توانستند 5 نفر را هم نجات دهند.
 امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی گفت: فرمانده گردان، آمبولانس‌ها  و وسایل مورد نیاز حادثه دیدگان اعم از پتو و وسایل خوراکی را به محور هراز اعزام کرده اند.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: چند دستگاه آمبولانس نیز در محور فیروزکوه مستقر کردیم و دو دستگاه خودرو کرایس به همراه پتو و آمبولانس و لوازم گرمایشی، لباس به همراه خودرو حامل این امکانات نیز عازم این مناطق شدند.
وی با بیان اینکه 15 نفر از تکاوران و سربازان ارتش توانسته‌اند 15 خودروی منحرف شده از جاده‌ را مجددا به جاده هدایت کنند، تصریح کرد: همچنین جاده مسدود شده یک روستا در محدوده گیلاوند و فیروکوه نیز بازگشایی شد. 
سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی نیروهای ارتش همچنان در این محورها برای حادثه دیدگان ادامه دارد و یگان‌های ما از تیپ 123 نیروی زمینی تا زمانی که مردم عزیز به کمک نیاز دارند خواهد یافت.




:: برچسب‌ها: آجا،امداد،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: