داعش دریچه های سد فرات را بازکرد/ جان هزاران نفر درخطر است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 61
نویسنده : علی

 گروه تروریستی داعش دلیل بازکردن دریچه های سد فرات را ترس از بمباران های ائتلاف آمریکایی و شکستن سد اعلام کرده است.

 به گزارش پایگاه 'عنب بلدی' مدیر سازمان 'صدا و تصویر' در منطقه رقه در این باره گفت: افزایش ارتفاع آب در این منطقه هزاران هکتار زمین را در دو طرف رودخانه در مسیر رقه تا دیرالزور غرق کرده است.

 محمد خضر افزود: ائتلاف آمریکایی بارها مناطق اطراف این سد را بمباران کرده است و بازکردن دریچه های آن، اقدامی برای کاستن از فشار پشت سد و جلوگیری از تاثیر لرزش های ناشی از بمباران ها بوده است.

 وی اظهارداشت: ارتفاع سطح آب بسیاری از حوایج(جزیره های کوچک در رودخانه فرات) را زیر آب برده و ده ها پمپ نصب شده در اطراف رودخانه و هکتارها زمین کشاورزی را غرق کرد.

 خضر بیان کرد: با توجه به تخریب همه پل های رودخانه فرات توسط ائتلاف آمریکایی، مردم برای عبور از عرض رودخانه از بلم و کلک های دست ساز استفاده می کنند و ارتفاع بیش از حد سطح آب می تواند، رفت و آمد ساکنان منطقه را به طور کامل متوقف کند.

 نیروهای حزب دمکراتیک سوریه(کردها) روز یکشنبه اعلام کردند که بر روستای 'السویدیه' در غرب رقه مسلط شده اند و به نزدیکی های سد فرات رسیده اند و جنگنده های ائتلاف نیز ده ها بار مناطق اطراف این سد را بمباران کردند. 




:: برچسب‌ها: داعش،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: