نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 58
نویسنده : علی

 وی با اشاره به فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع از کشور در برابر دشمن بعثی اظهار داشت: زمانی که رژیم بعث عراق با نیروها و تجهیزات فراوان کشورمان را مورد تجاوز قرار داد ملت غیور ایران شجاعانه و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاد و به تمام جهانیان درس ایستادگی و مقاومت داد.
امیر پوردستان همچنین با یادآوری بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) و همراهی با مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داد که یکی از نمونه های آن عملیات موفق خلبانان تیز پرواز این نیرو در روز دوم جنگ و هدف قرار دادن مناطق حساس دشمن بود.
وی ضمن بازخوانی نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مروارید و همکاری با نیروی دریایی افزود: نیروی هوایی در هفتم آذر 1359 با همکاری نیروی دریایی حماسه ای تاریخی را به ثبت رسانید و رزمندگان اسلام در این روز با نابود کردن شناورها و تجهیزات صدام درس خوبی به دشمنان دادند.
جانشین فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به مجموعه فعالیت های ستاد ارتش و بنیاد تعاون اشاره کرد و گفت: تمام هم و غم این مجموعه ها این است که کارکنان ارتش جمهوری اسلامی با آرامش و آسایش زندگی کنند و تنها به فکر خدمت به ملت غیور ایران باشند.
در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم تسویه چی، فرمانده پایگاه شهید لشکری نهاجا طی گزارشی امکانات و تجهیزات این پایگاه را مطلوب دانسته و گفت: شبیه سازهای موجود در این پایگاه قدرت بالایی در آماده کردن خلبانان و آموزش تیر اندازی و پرواز در ارتفاع بالا دارد و مطابق با فناوری های پیشرفته روز جهان ساخته شده است که می تواند شرایط جوی و وضعیت شب و روز را به نحو بسیار مطلوب فراهم کند.
وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فناوری و تجهیزات بکار رفته در پایگاه شهید لشکری مهرآباد و شرایط نگهداری، بازآماد، شیوه تعمیرات، همکاری و تبادل اطلاعات در زمینه هوایی اظهار داشت: بسیاری از این تجهیزات به همت جوانان متعهد و متخصص نیروی هوایی ارتش و در داخل کشور ساخته شده است.
در پایان، جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از پاسدارخانه این یکان از نزدیک با سربازان پاسدار دیدار و گفت و گو کرد. 
 



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: