دیدار فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با امام جمعه شهرستان چالوس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 78
نویسنده : علی

امیردریادار خرداد حکیمی روز شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان چالوس اظهار داشت: با توجه به مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پنج رشته جدید کارشناسی ارشد به رشته های ارشد این دانشگاه افزوده می شود.

وی بدون اعلام اسامی این رشته ها تصریح کرد: در حال حاضر حدود 90 دانشجو در 2 رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که با افزایش پنج رشته دیگر دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه به حدود 300 نفر خواهد رسید.

امیر دریادار حکیمی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش این دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی موثر در سازندگی و ارتقای اقتدار ایران اسلامی برای تقویت بیش از پیش این دانشگاه تلاش می شود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان چالوس نیز در راستای افزایش تعامل بیشتر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با سایر ارکان نظام به ویژه در منطقه است.

امام جمعه چالوس نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در ارتقای جایگاه ایران اسلامی در دنیا گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با بکار گیری اساتید خوب با تجربه و دلسوز، از ابتدای فعالیت خود توانسته است نیروهای لازم کار آمد زیادی را برای دفاع از انقلاب اسلامی آموزش دهد.

حجت الاسلام محمدمهدی راشدی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران با داشتن تخصص و روحیه بالا و انگیزه ای که دارند به عنوان یک نیروی برجسته و ممتاز در دنیا مطرح هستند که این یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت این دانشگاه منحصر بفرد تاکید کرد و افزود: وجود این دانشگاه برای مردم و منطقه یک ظرفیت است که می توان از این ظرفیت حتی در مواقع خاص از جمله حوادث و یا برنامه های ویژه بهره برد.

دانشگاه علوم وفنون نیروی دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال حاضر دارای پنج رشته در مقطع کارشناسی و 2 رشته در مقطع ارشد است که یک هزار و 800 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: