امروز ارتش با پویایی هرچه تمام بر روی پای خود ایستاده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 77
نویسنده : علی

 وی با اشاره به ظرفیت‌های دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به واسطه حرکت بر مدار رهبری و اتکای به توان داخلی، اضافه کرد: تکیه به خدا بارها باعث شده که ما در مواجهه با دشمنان مقتدرانه عمل کنیم و هرگاه از عظمت یک حادثه یا رخداد در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارشی ارائه می‌کنیم ایشان همواره به ضرورت اتکای به خداوند در همه امور در نیروهای مسلح تأکید دارند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و عمق راهبردی ارتش حمایت مردمی و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سرلشکر صالحی تأکید کرد: دوران تعهدات بین‌المللی یک فرصت برای استکبار و برای جهانیان بود که آزموده شوند اما این ابرقدرت‌های پوشالی نشان دادند که از تعهدات بین‌المللی به دنبال سواستفاده برای بلعیدن  کشورهای انقلابی هستند.

وی ادامه داد: توان ارتش فقط مقایسه سلاح و ابزار نیست اگر مقایسه ابزار بعنوان یک باور و عامل زور مطرح بود تا به الان ما را بلعیده بودند، تنها باور انقلابی و اسلامی و اعتقاد دینی و اتکای به تجربه و توجه به تولیدات بومی و ترک وابستگی است که می‌تواند از ما یک ارتشی مقتدر و پویا در مسیر آرمان‌ها انقلاب اسلامی بسازد.

فرمانده کل ارتش همچنین بیان داشت: شکوفایی ملی موجب شده تا ما در هر کاری پیشتاز باشیم و آن را به طور بومی بسازیم و این همان چیزی است که دشمن را نگران می‌کند و نمی خواهد چنین باوری در منطقه به الگو تبدیل شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و استمرار آن بوسیله مقام معظم رهبری در حال شکوفایی و اوج گرفتن است و این باور را در میان مستکبرین به وجود آورده که انقلاب اسلامی یک قدرت جهانی است که همه مستضعفین جهان به آن خواهند پیوست و این قدرت جهانی به وسیله مردم مستضعفی که زیر یوغ قدرت‌ها بوده‌اند، اختیار را در نهایت در دست می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: