نیروی دریایی ارتش با توسعه سواحل مکران دل رهبری را شاد کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 59
نویسنده : علی

 

امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش در گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش که صبح امروز در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی دریایی اظهار داشت: امروز تجهیزات نیروی دریایی بومی و راهبردی هستند؛ برای مثال ناو خارک و زیردریایی طارق امروز ناو و زیردریایی ایرانی شده‌ای هستند.
وی در ادامه ضمن تاکید بر ارتقای توان دفاعی در عرصه دریاها گفت: ان‌شاءالله امسال نیز در حوزه تولید و طراحی  تجهیزات دفاعی و پدافندی مورد نیاز نداجا بتوانیم در عرصه دفاع قابلیت‌های خود را ارتقا دهیم.
فرمانده کل ارتش خطاب به فرماندهان نداجا بیان کرد: هیچ‌وقت نباید خود را کوچک بشمارید، زیرا شما عزیزان به مثابه شمشیری در دستان فرمانده معظم کل قوا هستید، که هر زمانی که صلاح بداند از آن استفاده می‌کند.
سرلشکر صالحی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت علم و تخصص در حوزه نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی نیرویی تجهیزات‌محور است، که علم و تخصص در آن حرف نخست را می‌زند؛ لذا باید نیروهای متخصص در این نیرو در مناصب مهم قرار بگیرند.
 وی افزود: کار شما فرماندهان در سواحل مکران تحقق فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا بود، که شما با انجام این کار مهم دل رهبر خود را شاد کردید.
فرمانده کل ارتش استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران، چابهار و جاسک را بسیار ارزشمند و با اهمیت دانست.
 سرلشکر صالحی در پایان با بیان اینکه امروز نیروی دریایی حضور مقتدرانه‌ای در  آبهای آزاد و بین‌المللی دارد و همواره به خود متکی بوده است، تاکید کرد: نداجا هیچ‌گاه از دیگران درخواست کمک نداشته است؛ درحالی‌که نیروی دریایی انگلیس در دوران طاغوت یک بار  چند فروند کشتی ایرانی را نجات داده بود و  تبلیغات بسیاری درباره این اقدام خود کرد.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: