با افزایش قدرت باید آسیب پذیری را کاهش داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
با افزایش قدرت باید آسیب پذیری را کاهش داد
نوشته شده در چهار شنبه 3 آذر 1395
بازدید : 71
نویسنده : علی

 

امیر دریاداردوم خرداد حکیمی در آیین استقبال از دانشجویان زائر کربلا در مسجد جامع نوشهر با اشاره به حرکت بزرگ مسلمانان در روز اربعین در کربلای معلا، اظهار کرد:دولت جمهوری اسلامی با تمهیداتی که اندیشید توانست راه کربلا را با وجود ناامنی های گسترده در کشور عراق و کشورهای همسایه بگشاید و امنیت را برقرار کند.
وی با بیان اینکه درس های بزرگی از واقعه بزرگ کربلا گرفته می شود، افزود: بعد از گذشت ۱۴ قرن از واقعه کربلا همچنان همه مسلمانان با شوق زیاد و انگیزه فراوان در روز اربعین به کربلا می روند.
دریادار دوم حکیمی با تاکید بر کاهش آسیب پذیری در کشور، گفت: نباید در مقابل دشمن به گونه ای عمل کنیم که آسیب پذیر باشیم.
وی به گزینه های یک کشور قوی اشاره کرد و متذکر شد: دارا بودن تجهیزات و نیروی نظامی قوی یکی از گزینه های یک کشور قوی است اما به معنای کامل نیست و ممکن است کشوری دارای نیرو و تجهیزات کافی باشد اما قوی محسوب نشود.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر پایبندی به فرهنگ را لازم دانست و گفت: فرهنگ کشور ما عاشورایی است که دارای جمعیتی با کیفیت و منابع زیاد است.
دریاداردوم حکیمی با اشاره به اینکه  قدرت به تنهایی کافی نیست بلکه باید در سایر گزینه ها نیز یک کشوری دارای قوت باشد، تاکید کرد: کشوری موفق است که هم قدرت نظامی داشته باشد و هم قوت خود را تقویت کند و این دو در کنار هم موجب موفقیت یک کشور است.
وی با اشاره به در پیش بودن روز نیروی دریایی، اظهار کرد: دانشجویان و اساتید ما با شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در کربلا به لحاظ روحی تقویت کافی شدند.
این مسئول با تاکید بر زنده نگهداشتن حماسه کربلا، بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه باید خود را به لحاظ جسمی، معنوی و علمی تقویت کنند و هر سه گزینه در کنار هم موجب قوی بودن یه کشور می شود.
دریاداردوم حکیمی در پایان گفت: با افزایش قدرت باید آسیب پذیری را کاهش داد.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: