رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا: ولی فقیه، چراغ روشنی بخش مسیر همگان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 104
نویسنده : علی

 وی  ضمن تاکید بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی مناسب در این 2 یگان افزود:  در همه یگان های نیروی هوایی باید  آن چنان فعالیت های فرهنگی پر شتاب و پرحجم انجام شود که این فعالیت ها برای کارکنان و خانواده های محترم آنها قابل لمس و موثر باشد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار داشت:  با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص  لزوم وجود 10میلیون حافظ قرآن در کشور،  باید  طوری برنامه ریزی شود که دانشجویان و هنرآموزان نیروی هوایی  در راستای حفظ قرآن کریم  و تشکیل این جامعه بزرگ قرآنی حرکت کنند.

وی افزود: امروزه فرماندهان و مسئولان ولایت مدار ی در  نیروی هوایی ارتش انجام وظیفه می کنند  که همین امر موجب تسهیل در اجرای امور معنوی و  فرهنگی برای کارکنان و خانواده ها می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت ضمن تاکید بر مهم و اولویت دانستن برپایی نماز جماعت  در یگان های و منازل سازمانی نهاجا گفت:  آموزش مسائل و احکام دینی به کارکنان  و خانواده ها   مقدمه ایجاد روحیه معنوی در بدنه نیروی هوایی خواهد شد.

 وی تصریح کرد: باید به قرارگاه های سربازی که ظرفیت بزرگی برای کشور و نیروهای مسلح هست توجه جدی تری داشته باشیم  و در این راستا برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: ولایت فقیه در همه امور ازجمله جهت گیری ها و مسایل سیاسی، جلودار و چراغ روشنی بخش مسیر حرکت همه ما است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: