پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 90
نویسنده : علی

 

طی مراسمی به مناسبت ششم مهرماه روز تکریم بازنشستگان از پیشکسوتان و بازنشستگان دافوس آجا تچلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، اولین مراسم گرامیداشت بازنشستگان و پیشکسوتان دافوس آجا به مناسبت 6مهرماه روز تکریم بازنشستگان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم دکتر ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا ضمن خیر مقدم به استادان و فرماندهان پیشکسوت و بازنشسته حاضر در جلسه بیان داشت: دافوس حرکت و پیشرفت بسیاری داشته است که تمام آنها به برکت اقدامات شما بازنشستگان و پیشکسوتان این دانشگاه در گذشته بوده و هم اکنون ما تلاش می کنیم راهی را که شما عزیزان با تمام قدرت طی نموده اید ادامه دهیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده مکرم شهید پرویز خوشرو، تعدادی از بازنشستگان از جمله امیر سرتیپ دوم بازنشسته غلامحسین فاضل اولین فرمانده دافوس بعد از انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ  بازنشسته  شاهین راد ، امیر سرتیپ دوم بازنشسته شاهوردیان، امیر سرتیپ دوم بازنشسته یاسینی، امیر سرتیپ  بازنشسته جوانمرد و امیر سرتیپ دوم بازنشسته بختیاری به بیان خاطراتی پرداختند.

در پایان این مراسم از تمامی پیشکسوتان با اهدای هدیه و لوح، تقدیر بعمل آمد.




:: برچسب‌ها: دافوس،تکریم،بازنشستگان،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: