پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 55
نویسنده : علی

 

امیر دریادار دوم بابک امینی ظهر دیروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ملت قهرمان ایران در جنگ 8 ساله توانمندی خود را به رخ جهانیان کشاند اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در 8 سال جنگ تحمیلی با اجرای انواع عملیات‌های دفاعی توانست در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کند و تسلیم نشود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی با اتحاد و به فرمان امام راحل دشمن را شکست دادند تصریح کرد: 31 شهریور سال 1359 جنگ علیه ملت قهرمان ایران تحمیل شد که به فرمان امام راحل همه لباس رزم پوشیدند و با حرکت سیل‌آسا به سوی جبهه‌ها ضربات مهلکی به دشمن زبون وارد کردند.

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه خلبانان تیزپرواز ایران اسلامی در دقایق اولیه جنگ تحمیلی پاسخ شدیدی به دشمن بعثی وارد کردند خاطر نشان کرد: نیروی دریایی ارتش نیز در اوائل جنگ 8 ساله در عملیات مروارید ماشین جنگی دریایی عراق را از کار انداخت بگونه‌ای که تا پایان جنگ کاملا ساقط شد.

دریاداردوم امینی با بیان اینکه با دفاع شجاعانه نیروهای مسلح ایران با همراهی ملت قهرمان ذره‌ای خاک کشور به دشمن واگذار نشد تصریح کرد: همه مردم اعم از سپاه، بسیج، عشایر، نیروهای نظامی و انتظامی در صف واحد در مقابل متجاوزان ایستادند و برگ زرینی بر افتخارات انقلاب اسلامی افزودند.

وی به عملیات‌های رزمندگان اسلام در جنگ 8 ساله پرداخت و افزود: هر چند در این جنگ تحمیلی فرزندان این مرز و بوم جان خود را در راه خدا، میهن، انقلاب و ارزش‌های اسلامی فدا کردند اما توانمندی ایران اسلامی بر همگان آشکار شد.

جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن در جنگ 8 ساله نتواست ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کند گفت: این دفاع شجاعانه و ایستادگی مقتدرانه ملت و نیروهای مسلح ایران سد محکمی برای هر توطئه دیگر دشمنان شد.

دریاداردوم امینی از افزایش توانمندی نظامی و دفاعی ایران اسلامی خبرداد و خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح استان بوشهر مصمم‌تر و آماده‌تر از هر زمان دیگر هستند و در این راستا توانمندی تجهیزات دفاعی نیروی دریایی ارتش افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه ملت‌های آزاده از ایران اسلامی برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی الگو گیری می‌کنند تصریح کرد: خوشحال هستیم که ملت‌های منطقه در سرزمین‌های اسلامی از رشادت‌های رزمندگان و انقلاب اسلامی ایران الگو گیری و در برابر ترفندهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: