درخشش استان گیلان در مسابقات قرآنی نداجا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درخشش استان گیلان در مسابقات قرآنی نداجا
نوشته شده در چهار شنبه 10 شهريور 1395
بازدید : 133
نویسنده : علی

 

آیین استقبال و تجلیل از افتخار آفرینان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده های کارکنان و خواهران شاغل نیروی دریایی راهبردی ارتش اعزامی از آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم (ع) رشت با حضور امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش امیر دریادار دوم حسنی مقدم فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت در این آیین با تأکید بر اهمیت بالای کسب مقام در مسابقات قرآنی گفت: قرار گرفتن در مسیر قرآن و انس با قرآن سعادتی بزرگ است که نصیب هرکس نمی شود و خداوند لطف خود را شامل کسانی می کند که در مسیر شریعت در جامعه اسلامی حرکت می کنند. قرآن به ما درس آزادی، استقلال و رعایت عدالت و معنویت می دهد.

وی با بیان اینکه خانواده های قرآنی موجب سربلندی کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش هستند افزود: این افتخاری بزرگ برای استان گیلان است که سه تیم از این استان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده های کارکنان و خواهران شاغل نیرو حائز رتبه های اول تا سوم شدند. چرا که گیلان مهد دینداری علوی و ارتشیان ولایتمدار در این مسیر پیشگام هستند.

گفتنی است در پایان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده های کارکنان و خواهران شاغل نیروی دریایی راهبردی ارتش که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) برگزار شد در نتایج تیمی، مرکز آموزش تفنگدارن و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل، مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت، منطقه چهارم امام رضا(ع) انزلی، پایگاه دریایی بوشهر و منطقه یکم امامت بندرعباس به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: