پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ایمان، شجاعت و غیرت شاخصه های یک ارتشی است
نوشته شده در یک شنبه 7 شهريور 1395
بازدید : 119
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این افتخار بزرگی است که جوان با انتخاب خودش مسیر دفاع از کشورش را انتخاب کند و لباسی را برتن می کنند که لباس دفاع از حریم ولایت است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ایمان، شجاعت و غیرت را از شاخصه های اصلی افسران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اگر کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را با ارتش های جهان مقایسه کنیم می بینیم که در کنار شباهت ها (تخصص و توانمندی)، تفاوت بزرگی در توجه به خدا، دین و وظیفه انسانی با یکدیگر دارند.

حجت الاسلام انصاری با ضروری دانستن وجود ترس در انسان و نیز تقسیم بندی آن به معقول و نامعقول اظهار داشت: نقطه مقابل ترس شجاعت است ؛انسان برای حفاظت یک ارزش انسانی باید ترس و واهمه را کنار بگذارد و شما جوانان برومندی که به عنوان یک نظامی لباس مقدس حفظ حریم ولایت و پاسداری از دین، ناموس و کشور را بر تن دارید نباید ترس داشته باشید و باید شجاعت خود را به بالاترین درجه برسانید و در مقابل هر زور گویی و بی عدالتی ایستادگی نمایید.

وی  غیرت را میوه شجاعت دانست و ادامه داد: شما افسران آینده کشور اسلامی ایران باید غیرتمندترین انسان ها در دفاع از حریم و دین باشید هوشیار باشید اگر جایی ذره ای به دین لطمه ای وارد شد در میدان باشید تا وظیفه ای که بر عهده شما جوانان نهاده شده است را به خوبی انجام داده و غیرت خود را با انجام درست کارهای محوله به کشور و هموطنان خود ثابت کنید. الگوهای بی نظیری از شجاعت و غیرت در سیره عملی پیشوایان دینی خود داریم که اوج آن را می توان در واقعه کربلا مشاهده کرد تا بتوانیم حماسه هایی همانند هشت سال دفاع مقدس را دوباره باز تولید کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در پایان گفت: شجاعت دو مرحله دارد 1- تسلط و چیرگی در میدان رزم 2- تسلط و چیرگی در میدان هوی و هوس . شجاع ترین مردم کسی است که با هوی و هوس خودش مبارزه کند شجاعت در میدان نبرد بسیار ارزشمند است.




:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: