بزرگداشت روز پزشک در بیمارستان پیامبر رحمت (ص) سنندج
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بزرگداشت روز پزشک در بیمارستان پیامبر رحمت (ص) سنندج
نوشته شده در چهار شنبه 3 شهريور 1395
بازدید : 120
نویسنده : علی

 

مراسم روز پزشک با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 امیر برزگری و جمعی از فرماندهان ، پزشکان و کارکنان بیمارستان پیامبر رحمت (ص) در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار شد.

 در این مراسم ابتدا سرهنگ حق شناس رئیس بیمارستان پیامبر رحمت (ص) جایگاه پزشک را در سلامت جامعه مهم بیان کردو گفت: پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند و خدمتی که ارائه می دهند با هیچ لفظ معنوی قابل قیاس نیست. دکتر حق شناس در این مراسم دکتر حمید حمدی متخصص داخلی را بعنوان پزشک نمونه معرفی نمودند .

حجت الاسلام خلیل عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 در این مراسم ضمن تبریک روز پزشک گفت: در فرهنگ اسلامی، ارزش دانش گرانقدر پزشکی بالا است و طبیب مظهر احیاگری خطاب شده است. تاریخ علم پزشکی در اسلام، بسیار درخشان است و یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت پزشکی در اسلام را می‌توان این‌گونه برشمرد که پزشکان مسلمان به شدت تحت تأثیر تعالیم دینی قرار داشته‌اند. رابطه اسلام و پزشکی در این دیدگاه، بسیار گسترده و پررنگ است.

وی همچنین در خصوص ابوعلی سینا گفت: شیخ الرئیس ابوعلی سینا، فیلسوف و پزشک ایرانی، 450 کتاب در زمینه‌های گوناگون نوشته‌است که تعداد زیادی از آن‌ها در مورد پزشکی و فلسفه‌است. جرج سارتون او را مشهورترین دانشمند سرزمین‌های اسلامی می‌داند که یکی از معروف‌ترین‌ها در همه ی زمان‌ها و مکان‌ها و نژادها است. کتاب معروف او کتاب "قانون" در زمینه پزشکی است.

در پایان این مراسم به رسم یادبود به پزشکان و کارکنان بیمارستان لوح تبریک و هدایایی اهداء شد .




:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: